Iphone: 我要做骰魔!

14 08 2008

Free App: Dice

好多時我地玩遊戲,都需要"骰",比如話玩飛行棋,大富翁等等。但我地好多時為左擲自己想要嘅點數嘅時候,都會好似鬼上身咁用好多不同嘅姿勢去擲骰,而跟住粒骰好多時都會不偏不倚咁彈入梳化底,之後就要夾手夾腳搬開張梳化,再係滿佈塵埃嘅地方執返粒骰出嚟!

我諗好多人都有以上依個經驗,有咗依個App,我地就唔使再驚粒骰走入床下底或者梳化底,我地只需要好有型咁搖下部iphone就得嘞!你睇!我又搖到5條煙嘞!

個App提供左9款唔同嘅骰,而你亦可選擇1-5粒,非常體貼,最盞鬼係有震動工動,十足十搖真骰咁!

唯一美中不足係冇提供極具代表性嘅"魚、蝦、蟹"比玩家選擇,攪到我地新年要去7仔買!


管理項目

Information

發表迴響

