Iphone: A2DP解決方案

14 08 2008

A2DP 解決方案

本身都有一對唔錯嘅in-ear headphone,不過買左Iphone 3G之後,決心要一嘗A2DP嘅滋味,所以就開始做功課。明查暗訪完一輪,知道Iphone係唔支援A2DP,原因好似係A2DP好鬼食電,但實際上係有冇A2DP都好鬼食電,需要另外買多個Adapter至得。

咁我就決定買個Adapter同Jabra BT3030 headphone。買完一試,發覺藍芽耳筒個remote只可以調教大細聲,其他功能一慨報廢,要用返iphone嚟選曲。冇計,依啲就係用Iphone嘅代價。

但個Jabra耳塞真係一流,不論隔聲用音質都好滿意。最意外嘅係,即使我係買水貨佢都係跟三腳插蘇比我。


管理項目

Information

7 responses

15 08 2008
Gordon

請問你Jabra BT3030 係咪可以配iphone用黎聽歌+通話? 可否俾adapter既牌子同model number我? Thanks!

16 08 2008
sidxx

係,可以聽歌,不過你要留意, 個BT Headphone control 只以調教大細聲,唔可以選曲, 依點你要注意.

Adapter:Infinxx AP23-TX

Esdlife 都有得賣:
http://shop.esdlife.com/b5/eshop/00SHOPESDSpecial/Shop2/EItemsDetail2.jsp?ACTION=ADD&eitems_code=LRT_Infinxx_AP23&emerchant_code=LRT

有咩想知再話我知啦^_^ 希望幫到你啦!!

16 08 2008
Gordon

麻煩哂! 我出左部白色iPhone 3G幾日,好驚好驚 – 網上成日話白色iphone殼會crack….我部暫時冇事。

咁即係BT3030 + AP23-TX – 可以通話 (至少Headphone control 接聽/收綫 都work),亦可以聽歌! Cool! 唔可以選曲唔係問題,因為我通常用playlist🙂

問多一樣野,你有冇charge 通宵? 我暫時只charge左一次,仲係plug USB入電腦(itunes)廿分鍾左右

16 08 2008
sidxx

唔使驚喎, 正確使用應該唔會爆嘅, 我諗嗰啲exceptional case 啫. 白色我都想出, 不過貴至唔出.

BT3030+AP23-TX
通話+聴歌, 不過你最好買嗰陣試下, 因為我個人覺得好唔隱定, 試過有一兩次都係要用返部iphone聽.

我買嗰間佢係拆開哂比我試嘅, 我都試左成半個鐘…你有興趣我比埋地址你.

我冇charge通宵架. 都係差個零兩個鐘佢都FULL左. 不過你第一次就差足8個鐘囉(3HK人咁教我).

仲有咩問? 大家分享下啦..

16 08 2008
Gordon

Thank you! 好呀, 方便的話請俾個鋪頭名同地址我。我o係加拿大住架,所以想買水貨(插頭啱用),過兩個禮拜會番香港。
部白色iPhone呢邊賣$299CAD (~$2,400 HKD),但要簽三年合約 (月費貴過香港好多呀!)

17 08 2008
sidxx

地址如下:
衛達電話專門店
葵涌, 葵涌廣場, 2字樓, C123A鋪

TEL:23669662

6 03 2014
http://www.youtube.com/watch?v=1Tcdp1nGbPc

Downloading Cube globe usually costs cash. I will offer you Dice Globe
full edition which you can download below for free of charge.
Indeed you will be able to perform Cube World in a number of minutes below for free
of charge, all you have to do is down load Dice World with the link
offered listed here. We incorporated Dice Planet crack so soon after you put in Cube World Alpha,
you can play it quickly. Dice Entire world is a 3D action RPG
kind game that is manufactured/developed by Wollay and his spouse.
Cube Globe was commenced in June 2011 and now, the Alpha model is out previously.

發表迴響

