Iphone:廢app之中嘅極品!

25 08 2008

Free App: PocketHoops

為左保持客觀,係我定個標題之前,我先將依個Game比左3個同事試玩,而三位同事將部iPhone拎高又放低一輪之後,再異口同聲都話唔知隻Game想點,我先至決定用依個標題。

好嘞!講返個Game,一打開個Game,一件不可思議嘅事情就會發生!你會見到一個空間,而個空間有個籃球架同埋6個籃球,咁你好自然就會將你隻手指篤住其中一個波然後想將個波射入個籃球架度,試左幾次都唔得之後,就會再諗,唔通係郁部iPhone然後將啲波穿過個籃球架?左整右整一輪發覺又唔係咁玩嘅時候,你就會好似我咁,將隻Game Delete左佢!

唔信嘅話可以試下,好邪!!


管理項目

Information

One response

25 08 2008
Bryant

我兩日前dl左,,,同你一樣咁做,,唔夠5分鐘del左

發表迴響

