Iphone: 化敵為友相簿

26 08 2008

Free App: The Tag Show

開頭以為依個App係筍嘢,點知一打開,全部都係無謂嘢!佢有好多相,分門別類得好清楚,例如有:日落,花,狗,動物….等等!唔係呀?我想睇依啲我使乜用你呀?我用Google Search 大把啦!又冇得upload自己影嘅相,唔通我成日開嚟睇,睇下啲日落相有冇多到呀?

正當我想delete之際,比我發掘到依個app有一個非常有用之處,就係佢可以將呢啲無謂相forward比人,你最憎邊個就send比邊個,話唔埋佢會打返電話比你講多謝架!

正所謂: 一條底褲同一張紙巾都有佢本身嘅用處嘛!


管理項目

Information

發表迴響

