Iphone: 空氣外套入手(Air Jacket開箱文)

24 12 2008

買左iPhone 之後, 一直都係用個$30 蚊嘅矽膠套, 個套鬆不特止, 仲痴塵, 又易甩, 有次搭緊扶手電梯時係個褲袋度拎部iPhone 出嚟, 因為個套鬆嘅關係, 差啲成部iPhone 飛落地 (個套就仲係我隻手度).

卒之今日下定決心去買個好啲嘅套, 當係送份聖誕禮物比我自己同部 iPhone. 最後決定買 Air Jacket $280 埋單. . 


管理項目

Information

10 responses

8 04 2009
Kuugaeric

呢個都要成$2xx

8 04 2009
sidxx

Kuugaeric,

你最後有冇買到呀?
我個用咗3個月,依家有啲邊位甩左色嚕。

8 04 2009
Kuugaeric

我無買呢隻呀! 我用itouch的, 我見到呢隻得個殼就賣$2xx好唔抵…
果時睇中左switcheasy但見到$2xx都幾貴,但它跟唔少野所以買左呢個款(魚骨款)!!
比想像中好! 我用itouch所以厚左少少都接受到! 但protech真係好好!
它跟screen protect x2, stand x1(可以打橫放係度睇片,幾好用), 一條earphone extent cable, duck x1.
我開頭唔知佢跟兩張screen protect, 我買完機走去買左張arm 貼$98,再買個膠套$30用住先…..用左一星期度…..後悔用左膠套….個底有少少花左..
我後來都介紹同事買switcheasy… 3g 機套左會厚左少少
http://www.switcheasy.com

9 04 2009
sidxx

Kuugaeric,

其實 Switcheasy 都係我當時嗁其中一個選擇,不過我嫌佢太厚,所以最後冇買到。

不過依家諗返轉頭, Switcheasy 跟咁多野都係 $2xx 幾,保護性又強,都幾抵。

我都係諗住要返個手感,所以最後都係㨂左 Air Jacket.

下次買 iPhone 3Gen 嘅話(希望有機會啦!),我可能咩套都唔買,直頭去包膠,一勞永逸,唔使煩。

9 04 2009
Kuugaeric

包膠比我感覺都係唔係咁安全!
switcheasy 出左個mic .好得意..比ipod 用的.. 我的itouch2nd 有著落了!!
可以玩到mic o既game! 或skype

11 04 2009
sidxx

Kuugaeric,

睇左你講個mic啦,真係好正呀!如果啱 iPhone 3G 用我都入返個。個設計真係一流,不過我估好快又有人抄抄抄…。

13 04 2009
Kuugaeric

抄就一定有架啦! 不過我都會買原裝玩先!! 唔知旺角有得買未呢! 今晚去睇睇….

15 04 2009
sidxx

Kuugaeric,

買左個mic 未呀??

16 07 2009
iPhone 3GS 新保護套入手 (Part 2) « iPhone – Free App 集中營

[…] 少少用後感: 今次依個保護殼嘅價錢同我上次買Air Jacket […]

23 02 2013
air jacket -百分百好站 -air jacket

[…] Iphone: 空氣外套入手(Air Jacket開箱文) « iPhone – Free App 集中營 […]

發表迴響

