iPhone: 日常生活的應用實例

27 12 2008

其實用左 iPhone 3G 之後, 你真係可以將世界拉得好近, 而且好多野係彈指之間就做到. 以下就係我今日由屯門出灣仔買 Air Jacket 途中嘅一啲 iPhone 3G 使用實例. 希望啲人唔會再話 iPhone 係潮物, 其實佢好有內涵架.

例子1 (App: Gohan) :係巴士途中, 想起落車想食 Triple O Burger, 即刻用Gohan Search 下邊度有先, 跟住見到金鐘太古廣場有喎, 落車即去唔使花時間搵.

例子2 (Camare + Email) :係 Triple O 坐低左, 一路食包一路睇雜誌, 見到有個手袋幾靚, 即刻影低 Send 比老婆, 問下佢鐘唔鐘意先(不過就算鐘意都唔會送啦).

例子3 (Safari) : 食飽飽就去左灣仔電腦城行街, 去到書局問下佢有冇一本叫" Beginning iPhone Development: Exploring the iPhone SDK" 嘅書, 個店員問我個封面係點, 跟住我即刻上Amazon.com 搵比佢睇. 不過佢話要訂, 所以我都係打算自己再搵下先.

例子4 (Safari) : 行完街搭巴士返屋企途中, 上 Discuss.com 睇下解下悶先. 一睇, 見到有個 Ching 話 Air Jacket 四圍都冇貨, 我即刻回個 Post 話佢知灣仔電腦城仲有貨, 希望佢唔使再白行啦.


管理項目

Information

2 responses

3 01 2009
Clement

iphone 真係幫到我响日常生活同工作好大忙, 話說禽日(2/jan)我收到個客張支票, 一定要即日入數, 不過我唔知間銀行响邊條街, 自己搵會搵餐死, 打電話返公司問, d同事話 “唔知", @#$%&#$xyz!!!
即刻用iphone 0既 “地圖" 幫手, 唔使幾秒, 即刻彈出响我附近3個地址, 任選其一, 幾方便吖。

3 01 2009
sidxx

係呀! 我都覺得iPhone 喺生活上幫左我好多. 所以我都會再寫多兩,三篇呢啲BLOG 架.

發表迴響

