iPhone: 無限相片儲存中心

30 12 2008

Free App: Kodak Gallery

iPhone 真係一個不可多得嘅平台, 佢可以比到啲新希望比一啲夕陽工業. 就好似 Kodak 咁, 喺依個數碼化嘅年代, 已經冇咩人再會用菲林同曬相. 不過 Kodak 今次係 iPhone 出依個 App, 真係做得好好. 至少我一裝完之後已經 upload 左百幾張相上去. 

由於有時Share 啲相比朋友, 靠 e-mail 都係幾件痛苦嘅件事, Facebook 有時又唔係好方便. 但依家我只要 upload 左上去 Kodak Gallery, 再用佢 Share呢個 Function, send 張 e-mail 比佢, 佢已經可以直接去我個 Album 度睇哂所有相, 非常方便. 而且不論你用 iPhone 或者 PC 睇, 啲相嘅質素都好高. (梗係啦! 人地做曬相出身架.)

仲有最後一樣, 就係我搵左好耐都搵唔到佢有 Storage Limitation. 唔通係無限?係就發囉. 另一個 Nikon App (my Picturetown)又係相片儲存, 不過比得2GB 你咋, 陰公 !

睇完仲唔澎澎聲去 Click 下面個 icon 裝……

 


管理項目

Information

7 responses

2 01 2009
sampan555

I like iphone-sony

2 01 2009
sidxx

Dear Sampan555,

Tks for yr reading.

2 01 2009
Nelson278

您好呀 , 我係您長期讀者 , 呢度真係好正 , 感謝您~

另有一問題想請教 , 我想搵free app係for iphone upload圖片上自己個blog , 請問有無相關功能嘅app?

最後同您講聲新年快樂 , 呢個blog愈做愈旺 ~

3 01 2009
sidxx

Dear Nelson,

好多謝你嘅支持, 我會比心機介紹多啲正App.

另外, 你所講嘅upload photo 去自己BLOG 嘅APP 應該有. 我會依一兩日內覆你. 等一等啦.

3 01 2009
sidxx

Nelson,

幫你 Check 過啦, 由於我唔知你用邊個 Web 寫 Blog, 所以我幫你搵左個 Cover 最多 Blog 嘅 App 比你.

個 App 係 “Shozu – Send & Share" 而且依個係 Free App, 希望啱你用啦.

最後, 多謝你嘅支持!Tks.

3 01 2009
Nelson278

唔該晒~ 而家DL試試先~

我用開Blogger , 而家都心郁郁想轉用WordPress~ 呵~

4 01 2009
sidxx

其他Blog方唔方便我就唔太清楚。但iPhone + WorsPress就真係好方便,因為佢同iPhone同步,變咗你幾時都可以update個Bloh.

發表迴響

