iPhone: 手指跑步機

1 01 2009

Free App: FingerMill Revenge

(US$ 0.99 —> Free) Limited introductory price.

唔知大家有冇聽過高橋名人呢個名, 佢係電玩界就好出名 (成名作有紅白機年代嘅冒險島), 而佢另一樣出名嘅就係連按能力, 據說他可以一秒連按16下的紀錄, 堪稱是史上最強.

依個大家都可以測試下自己嘅連按能力. 呢個遊戲就係將你兩隻手指不斷係個跑步機上面跑, 睇下你自己跑得有幾快啦. 

我就做左個測試, Time Mode 入面我跑左323 下. 睇下你又破唔破到我紀錄吖.

 


管理項目

Information

2 responses

3 01 2009
Clement

又係要用us account 至 download 得…..我冇!

3 01 2009
sidxx

你個US ACCOUNT 我會幫攪架啦.

發表迴響

