iPhone: 夢之日記

7 01 2009

Free App: Dream diviner™ Diary

唔知大家有冇試過係某一刻, 你會發現當時所發生緊嘅地點同人物好似似曾相識咁, 我自己就試過好幾次.

不過依家有左依個App, 我會將我曾經發過嘅夢記低, 睇下第日再有同樣情況發生嘅時候, 就會知道原來自己一早係夢見過. 可以的話我仲會記埋當時啲對白, 如果連講野都一模一樣就真係神奇!

(不過最谷氣一次係發夢中左六合彩, 起身時只記得返2個號碼, 激死我呀!!)


管理項目

Information

發表迴響

