iPhone: 學習如何寫iPhone程式

8 01 2009

用了 iPhone 之後, 改變了好多好多生活習慣. 以前唔寫 Blog, 依家日日寫. 以前好少用 E-mail, 依家同老婆日日Send相, 見到得意就影低Send 比對方. 以前唔會上網買野, 依家會去 Amazon.com買書. 用左 iPhone 之後, 真係改左好多.

自己係2009 年所訂下嘅第一個目標, 係希望可以學寫 App, 唔知要花幾多時間去學(仲打算係自學嗰隻), 不過我覺得搵到我嘅興趣, 就算辛苦啲去學都係值得嘅.

咁我29 Dec就喺 Amazon 訂左本 “Beginning iPhone Development" 嘅書, Amazon confirm order 時都話要等一個月,  起碼要29 Jan 至到, 點知今日收工返到屋企就見到個郵包, 即刻打開同埋影低左啲相同大家分享吓.

(依家要面對最大嘅問題係我仲未買部 iMac………真係寫碌杉咩?)

Mario係度睇緊個郵包係邊度寄嚟.

原來係 Amazon 寄嚟喎!!

好奇心極強嘅Mario, 已經急不及待要睇下入面係乜東東。

原來係本書! 又唔係買比你, 都笑得咁開心.

Mario: 個橙食唔食得呢?

Mario 都要學寫 App ?

一齊影返張大合照先 ^^!


管理項目

Information

15 responses

9 01 2009
「斌」

sidxx ,強丫~~~!支持你>v<
你會買mac pro 定 macbook?
用普通pc 安mac os 應該都可以做到! 不過效能方面要認真看看, 上次出左尖咀間apple 專門店, 睇左d hardware 同普通pc 差唔多!
但有部真mac 係手, 唔知點解係會感覺唔同d~ xdddd

我發現一個問題, 你係唔係住屯門~ 如果之前有張影過去藍浪個張相係你家, 我已經估到你住邊=.=""
因為小弟住附近…"

9 01 2009
sidxx

Hi ! 斌哥,

我係住屯門呀. 你的觀察力真強!! 佩服佩服 ! 咁都比你睇到.

依家我應該會買 iMac 20″, 因為銀彈問題……同埋自己用開 Notebook 發現左兩個問題:
1. 原來我係好少要拎部 Notebook 出街嘅.
2. 個芒大啲, 睇舒服啲 (我其實想一次攻頂去 24″架 =.=)

由於我電腦唔係太勁嘅關係, 所以我唔打算用PC 裝 Mac OS嚕. 費事一陣攪到半桶水又唔識攪返好…

你又有冇打算買返部 Mac 呀?

9 01 2009
Dave Mark

I do not speak Japanese, but I really enjoyed these pictures. Come visit our book forum if you have any questions!!!

http://iphonedevbook.com/forum/

The forum was specifically set up for our book. Thanks for buying it…🙂

Dave Mark

9 01 2009
Clement

原來你都有Mario,我個女直頭要我扮成Mario同佢玩添呀,問你死未?

9 01 2009
sidxx

Hi ! Dave Mark,

I’m glad that you see my BLOG along with enjoy those pictures. Actually I am not a Japanese but is a Hong Kong people. Moreover, I don’t have enough experience for writing such program. I hope that can study more knowledge by your book. Thank you so much for your comment.

Will visit yr forum in case I have any question.

Sidney Wong

9 01 2009
Dave Mark

Sidney,
So sorry for getting that wrong. I now know you are from Hong Kong. I hope you and Mario enjoy the book and make many fine iPhone apps. Best of luck!!!
Dave Mark

29 06 2009
ladybeauty

Dear Dave,

I just follow your step and finish my first app “Hello, World!"

You did a great job for the all the beginner just like me.

Thanks again !

Rgds / Sidney (From HK)

9 01 2009
sidxx

Dave Mark,

It’s ok. I will try my best and follow yr step to write the app.

Hope one day you can see it on App Store.

All the best.

Sidney Wong

10 01 2009
「斌」

sorry… 遲來的回覆!
斌仔就得喇.."

咁又係~notbook 真係細好多…"
分期都可以嫁@v@""
我都想買mac .. 不過真係一個新既介面…"
我依家部 destop 有安mac os… 因為之前工作要幫人整mac… 完全唔識…" 樣衰到丫T﹏T" 之後就安埋mac os 黎學下野@v@"
不過比起windows mac 係好用d (自己感覺)!!!

10 01 2009
sidxx

早晨呀!「斌」

Mac OS 係唔係好用過 Windows 我就未知, 但用左 iPhone 之後, 我對 Apple 出品有信心過 Windows 好多. 因為之前用過 WM 機, 真係一場惡夢..

我會睇埋 14 Jan 個 Apple Shopping Event, 冇咩意外就會落 Order.

你新年都平平地整返部玩吓吖?

10 08 2010
sunny

hi, nice to see this blog, I’m also start to learn the iphone apps dev (maybe too late :P). thanks your share, any updates? and I’m brought mac book pro on last month, and try to setup the xcode…

17 01 2011
周詩泓

你好,我是TVB 節目新聞透視記者周詩泓,宜家做緊一隻關於IPHONE潮流的故仔,在網上搜集資料時,無意中見到你寫的文章覺得很切合我們的題目,不知你有沒有興趣接受訪問,詳情可EMAIL 我,希望得到你的回覆。

18 01 2011
sidxx

好多謝你欣賞我的網誌, 暫時沒有想過接受訪問, 不好意思 ! 但仍然很感謝你的邀請. ^_^

15 04 2011
Warrenteer

樓主好好學。 小弟都搵緊D書想學寫app

小弟系做會計出身既。 仲未有i-phone,而且無programmming 經驗 (剩系識Excel formula) 。 想請教有咩書適合我呢類0甘green既人呢?

Many thanks.

26 07 2013
podatki 2013

I’m very pleased to discover this site. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely liked every bit of it and I have you saved as a favorite to look at new information in your website.

發表迴響

