Apple Store 送貨須知

21 01 2009

係 Apple Store 買嘢係好方便, 送貨又快又簡單. 不過一個唔留神, 就會好容易比啲送貨嘅服務激親.

好似我咁, 係 14 Jan 訂左一部 iMac 同 Time Capsule, 佢地個 mail 話19 Jan 送貨, 咁我又唔知幾多點送, 諗住佢送之前會打個電話比我啦 (因為落 Order 要留手提嘛, 唔打比我留嚟做乜?), 點知個速遞真係唔打, 見冇人就走. 咁我咪打去 TNT 問囉, 佢地話 Apple 嘅送貨時間只限於 0900 – 1800, 咁你地依家明點解 Free Delivery 啦! 最後我打去約返 20 Jan 下午送, 跟住我太太咪係屋企等佢送囉.

為左大家唔會好似我咁笨, 我就將個流程列出嚟, 等大家清楚啲, 唔使收唔到貨兼仲要比佢地激親.

1. Confirm Order.

2. 大概15 分鐘後收到 Apple Store Order Acknowledgment mail. 上面列明貨物資料, 價錢, 同大概送貨日期.

3. 第2 日會收到 Apple Store Shipment Notification. 上面有 TNT Int’l Express 嘅 Tracking Number. 當你收到依張通知嘅時候, 其實已經可以打電話去 TNT Check 吓佢件貨個 Status 同埋大概幾時送.

如果你唔打去 TNT Check, 你會好容易 Miss 咗佢地送貨, 由於 Apple Store 係 Free Delivery, 所以 TNT 只會安排每日嘅 0900-1800 送貨. 除非你唔使做, 如果唔係你一定唔會係屋企收貨, 所以你最好打去比 TNT , 試吓約佢某一日嘅早上或者下午, 咁你會比較容易啲預時間.

下面係 TNT International Express 香港嘅聯絡電話同Web Site.

Tel: 852 – 2331 2663

Office Hour: Mon – Fri (0800 – 2000), Sat (0800-1800)

Web Tracking: http://www.tnt.com/express/zh_hk/site/home.html


管理項目

Information

4 responses

22 01 2009
Kit

其實事實上唔係咁, Apple同TNT官方講法都係話只會平日o既0900 – 1800先會送貨. 實際上送貨o既人o既講法又唔同.

我同Apple買過幾次野, 仲要真係咁o岩幾次都有類似經歷. 我好覺得係TNT問題!

第一次我都驚收唔到貨所以用公司地址訂, 點知到夜晚送貨個人打電話黎同我講公司無開, 我地跟住約到o左另一個地方佢好快就送o左過黎, 我問佢乜唔係辦公時間送o既咩, 佢話公司官方係咁講但實際上有時d貨俾到佢地手已經過o左辦公時間.

第二次訂, Apple同TNT話紅日唔送貨, 點知第二日送貨個人打電話黎同我講公司無開..好彩我叫佢送去另一個地方佢都肯送

第三次訂, 咁o岩第二日又係紅日, 我就第二日打去問TNT, 佢一聽到我問紅日送唔送貨就即刻話紅日唔送貨, 我同佢講上次都係照送喎所以我想搞清楚, 佢先肯幫我check, 最後原來果日佢都係照送貨

仲有幾次唔係冇人收貨, 而係TNT唔肯交貨, 我每次都送去公司, 訂貨時我已經揀o左個地址係公司o既option, 即係表示佢地可以去到交低件貨就ok, 但我試過幾次佢地都唔肯交低俾我同事!

22 01 2009
sidxx

Kit,

我都同意你講法,所以我今次問清楚TNT 個 CS 同埋係打出一個最正路嘅方法出,希望幫到大家。

如果再有咁嘅情況,你會放棄網上order, 而去門市買嗎?

另外,點解你個 Kit 個名會 Link 咗去 “Teamagic" 嘅?

22 01 2009
Kit

1) 除非我急要要, 否則我會繼續上網買, 因為我始終覺得直接同Apple買係最抵同埋d資料係最清楚
2) 我打o左公司網址落URL所以個名咪有條link囉

25 08 2010
Anthony

我等著部IPAD 做展覽,後天飛。TNT 個 RECORD 話昨天晚上六時及十一時都有送過,但找不到人。這家公司居然可以講大話,實在厚顏無恥。

我從早上九時一直打電話,打到晚上八時才找到人對話,我REDIAL 起碼有 400 次。

八時找到人,又話明天送不了,要後天,但後天不知幾點送。足足浪費了我三天。

TNT 是垃圾公司,我用了 USP, DHL, FEDEX 多了,從沒生氣,APPLE 產品PACKAGE 了,大家沒得選擇,但工事上要選擇,請三思。

發表迴響

