Mac: 成為一個 Mac 人

21 01 2009

今日卒之正正式式成為 Mac 人, 有開心亦都有唔開心. 開心嘅係用一個新嘅 OS, 有好多野學, 差唔多要從頭學過哂, 不過成日都有新野學到。唔開心嘅係我部 iPhone 一插落部 iMac 度一 Sync, 全部 App 冇哂,要從頭裝過,不過好彩啲 Contact 就冇事。

以後我仲會將我每日學到嘅 Mac 知識係度同大家分享。

你睇吓啦。。未識用連 Post 相都唔掂,張相仲細張過啲郵票,你地要睇就 Click 放大嚟睇啦。

 

大功告成。


管理項目

Information

4 responses

22 01 2009
lok cheung

恭喜哂!有咩問題可以即管係度 post 出黎啦,至少有我會幫你!

其實 iPhone d Apps,你係 Mac 個 iTunes sign in 番你自己個 account,d App 就可以免費再 download 過

22 01 2009
sidxx

lok cheung

我諗你要預左我會有一段時間煩住你….有個識嘅人幫手我諗會冇咁驚先.

想問下你又用緊邊部 Mac 呀? 我好彩冇死貪心買24″ 咋, 唔係真係睇到眼盲呀X_X !!

22 01 2009
aliciababy

路過搭吓咀
我反而有D regret 冇買24
因24可當高清TV用

22 01 2009
sidxx

其實依家20″都夠用, 如果買24″真係好誇張.

況且, 電視我就好少睇, 所以高唔高清我都冇咩所謂.

你睇吓套高清"豬肝補氣"就知啦.

發表迴響

