吾之Mac事 (一)

22 01 2009

吾之Mac事 (一)

用部新iMac 開心左一日, 就即刻由天堂跌落地獄. 諗住 Setup 好哂啲嘢, 開始整埋舊 Time Capsule 啦, 估唔到舊夢就係咁開始.

跟足說明書做啦已經, 點知係 /Application/Utilities/Airport Utility 都認唔到舊 Time Capsule. 試左好多次都係唔得. 跟住整唔到咪諗住唔用 Wifi 住, 直接駁 Lan 線啦, 佢老…….是用一陣就會自動斷線, 激到我飛天.

唔知係和記寬頻有事定係我黑仔王嘞, 谷鬼氣, 整到兩點記放棄, 打埋篇 Blog 瞓醒聽日再同佢死過. (最慘係上網搵料, 人人都話唔使5分鐘攪定, 而我就……唉 x_x !)

如果有高手見字請留言, 出手相助, 萬分感激.

 

 

 


管理項目

Information

5 responses

23 01 2009
lok cheung

我都好明白,買左新野整極都整唔倒果種失望法……

收唔倒有可能係撞 channel,我都試過用開舊 AirPort 冇事,買左新 AirPort 直頭放旁邊先收倒;research 過一大輪,原來 AirPort 用緊 auto channel,而有人話 AirPort 只識得避開其他 wifi 既 channel,唔識避其他干擾,我直插 AirPort 後用 AirPort Utility 人手改過個 channel 即刻冇事!之後發現我屋企附近 wifi 多到爆,我都試左好多次先搵倒個 channel 收得最好

另外你話駁和記問題,我都係香港 d Apple forum 見過人地話過係有 d 問題,你係咪用 VDSL?有人話終於要買個 router 插和記個 modem 先 connect 倒,AirPort 再經個 router 上網先得;你話試過用 Lan,係 Mac 直插 Lan 去 modem,定 Mac 去 TC?

23 01 2009
sidxx

我尋晚係和記個 Modem 出條 Lan 線直插 Time Capsule, 佢係 Airport Utility 搵唔到囉.

照你所講, 我係唔係要咁先裝到呢?

牆Lan …> 和記 Modem….> 某牌子 Router….>TC

如果真係一個唔好彩要買多個 Router , 有咩好介紹呢??

23 01 2009
lok cheung

如果用 router:

牆Lan …> 和記 Modem….> 某牌子 Router….>TC
係,正確

我係 forum 見過幾個人都係咁講,但我就未試過係咪有咁既需要

router 好平炸,買 dlink 大牌子都好平

不過你肯定左 Mac 同 TC 之間冇事先,你話 AirPort Utility 搵唔倒個 TC 定搵唔倒 internet?如果 TC 都搵唔倒,試下 Mac 用 Lan 直駁 TC 先,唔好理 internet 住,Mac 用 Lan 駁 TC 就應該會係 AirPort Utility 搵倒,試倒個 channel 用得先,之後再搞 internet

23 01 2009
sidxx

其實尋晚後期仲發現和記寬頻勁斷線, 每10-20秒就斷一次, 比佢吹脹.

我諗我今晚會先同和記攪左個斷線問題先, 之後就再跟你話Mac 用 Lan 直駁 TC 去 make sure 個 TC 冇事.

跟住先再唔用 Router 駁 TC, 真係唔得就焗住/冇計/冇法子/被迫咁去買個 Router 再駁 TC.

仲有呀! 我尋晚 Setup 嗰陣 create 左好個個 wireless 嘅名, 唔知點剷走佢呢?

23 01 2009
lok cheung

你係 iMac 度 create 左個 wireless network?係咪 menu bar 個 airport icon 變左灰色實心同有個電腦仔係裏面?好似係你 click 個 icon,係個 network 名旁咪有個剔既?你 click 多佢一次就會取消架喇

發表迴響

