iPhone: Free App 集中營 – 試刊號

23 01 2009

其實自從買咗iPhone之後, 每當自己想搵一啲有關 iPhone嘅資料或者信息嘅時候, 往往會發覺好缺乏. 慢慢自己就開始寫 Blog, 希望有多一個平台比其他 iPhone 嘅 User 睇下, 分享吓.

直至到部 iMac 到咗, 卒之可以實現我第一個構思, 就係想出一份1-2版嘅iPhone 資訊嘅刊物 (我唔知點叫, 你地睇咗再話我知依類型刊物應該點叫啦).

我跟住本 iCreate 嘅教學, 用咗大概2個鐘左右就整好, 覺得好好玩, 而且係部 iMac 度整一啲都唔難, 而且仲越整越覺得易整. 唔知用PC整又會係咩回事呢?

雖然今次係舊酒新瓶, 但希望你地睇完之後都比啲意見我吖.

下載試刊號


管理項目

Information

6 responses

24 01 2009
訪客

強烈建議樓主買埋apple dock for iphone 3G, 會同部iMac 好match 架.

24 01 2009
sidxx

我諗買Dock係遲早嘅事,不過要回一回氣先。

24 01 2009
pi3_14159

I am having trouble using mediafire from linux. Could you post it somewhere else? Just anywhere would work, mediafire is the only common ones that doesn’t work with linux. Thanks.

24 01 2009
sidxx

pi3_14159

Pls send me your mail and I will send to you directly. Tks

27 01 2009
Nelson278

先係度祝您 恭喜發財 , 新年進步~

未欣賞您嘅作品 , 但都留言支持左先 , 勁期待sidxx兄嘅出品~

小弟再大膽預祝 第一本華語IPHONE電子刊物風行全球~

28 01 2009
sidxx

Nelson278

多謝你嘅支持,我都祝你今年事事順行,最緊要係身體健康!!

小弟依份試刊真係一份劣作,純綷獻醜,要多多𧶽教。

有你嘅鞭撻我下一份先會做得更好。多謝。

發表迴響

