吾之Mac事(八): 點先至可以睇戲?

30 01 2009

用咗 Mac 之後,自己一步一步解決問題,好似 MSN, 中文輸入法咁,都好好彩比我攪掂。不過今次呢個問題比較麻煩少少,係我最怕嘅 Media Player 問題。我一向都覺得影片嘅世界並唔係一個大同嘅世界,Window 年代嘅格式多到記都記唔哂,呢頭攪掂睇得佢又出新格式,問你死唔死!

依家我就努力咁搵緊睇下有咩 Media Player 可以一次過 Support 哂 rmvb, avi, wmv, dat…等等。

要快手啲至得,我已經有幾場阿仙奴嘅波未睇,再係咁落去踢完今季我都未睇哂啦!!


管理項目

Information

12 responses

30 01 2009
Kit

你可以裝Perian, Perian會裝晒所有(或者可以話大部份)Codec, 咁你用Quick time都可以睇到

另外介紹一個網俾你, Mac新手可以睇一睇呢個網: http://www.macuknow.com/node/10

31 01 2009
sidxx

Kit,

睇完你個 Comment 即刻去個網睇,啱哂我!睇完我諗我嘅問題應該解決得七七八八啦!

唔該哂你!!新年快樂!

31 01 2009
pinecottagehk

好多mac友都係用vlc,但real就用番realplayer睇.

31 01 2009
kin

一時唔覺意用錯咗acc,樓上果個係我..

31 01 2009
sidxx

原來你識得分身^_^

1 02 2009
SAKi Lovre

可以試試用 MPlayer OSX Extended
http://mplayerosx.sttz.ch/

必須要裝的 Binary Codec Package,否則很多格式都不能看
http://www.mplayerhq.hu/design7/dload.html

1 02 2009
sidxx

Saki Lovre,

唔該哂你呀。我會試吓架啦。

如果有問題我會再問你。tks

1 02 2009
SAKi Lovre

客氣客氣,小弟都剛剛買左 iPod Touch,你既 blog 都幫到我很多🙂

2 02 2009
sidxx

SAKI Lovre,

多謝你先!

我都有去你個 Blog 度睇, 發覺都有野啱我, 睇嚟我地可以多多交流吓. ^_^

2 02 2009
SAKi Lovre

算係大家互照顧吧…你是 Mac 新手,我是 iPod Touch 新手,哈哈

2 02 2009
Hayes

MPlayer OS X 我覺得一般
VLC 就比較 support mkv files 同字幕, 又有 hotkey cap 圖

as a new mac user
得閒記住學下換介面 d icon 喎! (可以在 youtube search LiteIcon 睇下 d 片先)

2 02 2009
sidxx

Hayes,

首先多謝你嘅意見先,我諗我都會試吓!
因為係第一次接觸 Mac 機,所以有好多野都要慢慢學,但用落唔覺得難,有心去學都好易解決問題,同埋有太多 Mac 高手比意見我,所以我都唔太擔心。

最後,祝你牛年行好運,今年搵多啲!!

發表迴響

