通知: 休息3天

13 02 2009

因受到 X X 和記寬頻提供垃圾級質素服務影響, 我決定休息3, 直至佢地係 16 Jan (Mon) 安排人嚟我屋企整好先再寫.

係呢幾日, 其實我都有試過寫 Blog, 但佢無間斷式嘅斷線功能真係用到我火X滾, 寫完 之後想 Publish 又死, 想 upload 相又死, 根本你係唔知道佢幾時得幾時唔得. 平時5分鐘可以做好嘅野依家要半個鐘(好彩的話), 真係令人好沮喪….

總之等到16號佢地一整好就回復正常.

希望捱到6月再決定轉邊間寬頻, 唔使再受氣!!

hgc


管理項目

Information

3 responses

14 02 2009
lok cheung

最穩定應該係 netvigator 喇,"傳統" 電話線 dial up,PPPoE 都係最穩定,我用左幾年都未試過斷,不過慢 d 得幾 Mb,upload 得 60~80KB/s;我之前都想過想轉間 upload 快 d,但聽倒間間都好似撞彩,有 d 人話好快,有 d 人話勁斷線,所以都係免,我係屋企有部 web server(PowerMac G4,七年來一直廿四小時長開,試過我去左上海,三個月未 reboot 過既同時我妹妹日日用同日日幫我清 email)

14 02 2009
Clement

同意netvigator的而且確幾穩定

16 02 2009
sidxx

lok cheung,

我都想用 netvigator, 不過佢私有化之後唔知仲得唔得, 同埋我唔係好想再比 $$ 李家賺…..希望支持吓其他公司.

發表迴響

