iPhone: Cooking Mama

27 02 2009

Paid App: Cooking Mama
26 Feb: New App (US$ 6.99)

一個喺 NDS 大賣嘅遊戲, 依家係 iPhone 都有得賣, 價錢係 US$6.99 (大約港幣 54.00).

依隻 Cooking Mama 我都有, 不過係 NDS Version, 我記得買嗰時個價係 HKD 249.00. 依家係 iPhone 只係 54.00

連 Taito 都係 iPhone 出 Game, 其他公司都可能會陸陸續續將佢地一啲舊嘅Game 係 iPhone 度重新推出,
一嚟又唔使比好貴嘅開發費, 二嚟成本又輕. 我諗 NDS / PSP 都要開始諗諗計至得.

download


管理項目

Information

2 responses

28 02 2009
lok cheung

下星期開始就會再係地鐵見倒人炒餸,今次仲加埋加速感應,d 人除左痴左咁係度羅部 iPhone 捽不特止,仲會兩頭 fing 兩頭兜……我開始唔想 iPhone 多 game,可能仲會怕人見倒我有 iPhone……

28 02 2009
sidxx

lok cheung,

你驚人問你借iPhone 玩呀? 

不過我又好少有人問我借嚟玩喎,多數係我主動借比人,因為我想毒佢買 iPhone 嘛。

發表迴響

