iPhone: 未來就是現在

3 04 2009

Free App: Fortune Teller

2 Apr: US$ 0.99 –> Free

未來對於我嚟講就即係現在, 因為我相信每日都努力去做好自己, 上天自然會幫你安排好將來.

再者, 我更加會珍惜身邊嘅一切一切. 因為人是一種很 “不該(國語)" 的東西, 將所有幸福視之為理所當然, 不會停下來, 想一想, 望一望, 到失去嘅時候就賴三賴四.

我慶幸, 我細細個生活環境唔係太好, 我窮過, 我珍惜所有一切一切, 因為我只道所有都是得來不易.

窮更加令我知道, 窮一樣可以活得開心快樂, 窮不是令人值得羞恥的事, 反而令我更加堅強, 更加懂得面對將來所面對嘅困難.

**作者想多啲人 Download 就唔該換一換條友, 佢令我想起某人. **

download


管理項目

Information

發表迴響

