升級上3.0 的後遺症

19 06 2009

升咗上3.0, iPhone 嘅功能係更加全面.

可惜, 係另一方面就有好大嘅退步, 不能接受嘅退步, 就係 Sync 依個動作嘞.

話說 update 咗 3.0 嘅第2 日, 返到屋企, 我如常地將我部 iPhone connect 去部 iMac 度, 我見佢彈咗個 iTunes 出嚟我就走去沖涼! 大約半個鐘, 沖完涼返房見到Backup條 Bar 郁咗少少, 心諗咁鬼耐嘅? 就冇理佢做其他野啦, 大約過咗2個鐘, 條 Bar 都係行咗一半到, 有冇攪 X 錯呀?? 我又冇咩相, 歌就得十幾首, 做咩要 Backup 咁 X 耐呀? 一怒之下就抆咗條 Cable 唔 Sync,費事嘥時間.激氣!

唔知大家有冇依個情況呢?定係個別事件呢?


管理項目

Information

2 responses

19 06 2009
aliciababy

我冇依個情況
同用MAC機
OR PC 有關嗎?
I USE MAC

19 06 2009
klamx

我啱啱update完之後都有咁gei 情況,但之後有人教係itune>edit>preferences>devices 到reset sync history (之後要restart 部PC) ,咁就攪掂左…

發表迴響

