謎之Push Notification

20 06 2009

Push Notification 依樣野,係我最期待嘅一個Function, 因為 iPhone 冇得 Multi Task, 所以 Push Notification就可以解決依個不足.

不過到升咗上 3.0 之後,Push Notification 係有定冇,大家都係估估吓.我幾日入面都係收咗一個咁大把.

但今日無意中比我發現咗啲野,等我依家同大家分享吓先.

個故事係咁嘅…..

升咗上3.0,Setting 入面冇咩特別.

裝咗 Tap Tap Revenge 之後,神秘嘅事情即將發生.

Setting 入面多咗行野喎,咁都得?

再入去睇,應該係一個管理所有 Push Notification 嘅地方嚟.

Set 要咩 Alert.

睇完大家對 Tap Tap Revenge 隻 Game 係唔係好有興趣先?


管理項目

Information

4 responses

20 06 2009
lion

我一早安左,都沒e個選項喎

20 06 2009
lion

有啦,原來要開一次先有

20 06 2009
sidxx

lion,

係唔係好謎先?

21 06 2009
Gon

馬上試試

發表迴響

