隨時隨地貼紙相

30 06 2009

Free App: Puri! Lite

24 Apr: New App

唔知幾時興影貼紙相, 到依家個熱潮都未有減退嘅跡象, 而且仲越攪越多花款, 又收得貴. 講真, 我就真係唔會用幾十蚊去影貼紙相, 寧願拎啲錢嚟睇場戲仲好.

我要影貼紙相, 係屋企影又得, 行街影又得, 影完仲可以 upload 埋上 Facebook 同朋友分享, 方便又慳錢, 一舉數得.

想學我咁? Download 依個App咪就得囉. 睇下個 App 有咩咁把炮先啦!

好平凡嘅一碟泰色甜品, 分別有大菜糕, 千層糕, 椰汁糕..等等.

跟住我就幫佢整色同埋整水嘞.有四樣"架餐".

有框框.

有好多印仔.

打字都冇問題.

三兩吓手腳, 平凡嘅相都即刻變得有趣.

鍾意嘅話仲可以即刻 upload 上 Facebook, 方便到極點.

越睇越覺得自己係美術方面嘅天分都幾高吓.

download


管理項目

Information

One response

30 06 2009
Alvin

再次感謝!有feedback可以直接找我!

發表迴響

