回歸日,有禮物

2 07 2009

是咁的,話說早一兩個星期,PCM 就有個同Synology合辦的《理想中的NAS – 讀者試用計劃》活動,咁就作百零隻字去講吓你心目中嘅 NAS 係點。

咁我一路都好想好想好想買舊 NAS 玩吓,咁一見到依個活動就飯都冇食(係真架)就即刻作啦。

咁寄出咗之後就一路等消息,卒之尋日就收到 PCM 編輯部回覆話我篇文得咗,可以有“Synology Diskstation DS109+250GB 2.5”硬碟乙套作試用“。今日收工即刻去星島到拎。

開箱文聽日先有。

由於多咗舊 NAS, 咁我本身隻 Time Capsule 就會出讓,如果有人有興趣就 E-mail 通知我啦。

<< 我的得獎禮品 >>

P1060616


管理項目

Information

發表迴響

