iPhone 聯絡人的小發現

14 07 2009

依個小發現係我今日新增一個聯絡人時發現嘅.

當大家輸入聯絡人個電話嘅時候, 可以將個電話分類, 而我今日就見到分類入面多咗 “iPhone" 一項, 幾鬼馬.

今我又即時將我用 iPhone 嘅朋友資料 update 啦! 不過唔知佢地唔用 iPhone 嗰陣會唔會通知我呢?

再係咁落去,  SE / Nokia / Samsung / LG ….等等嘅公司都會照樣加自己個品牌入去先得, 唔係咪蝕底哂囉?


管理項目

Information

2 responses

14 07 2009
lok cheung

唔講真係唔知,我部第一代 iPhone,upgrade 左 3.0 一樣有 “iPhone" 選

14 07 2009
sidxx

你部第一代真係好抵用,由1.1.4升到上3.0都仲用到.第二啲機有一年support 都好盡.

發表迴響

