偷人嘢都要醒少少吖!唔該!

16 07 2009

話說早排寫咗一個關於電子書嘅App叫Stanza, 題目叫"iPhone:免費中文電子書“, 篇文冇咩特別, 係話比人聽有電子書睇咁啦!

點解我要拎返依篇野出嚟講呢? 就係因為我發現依篇野居然出現咗係"哎瘋人網"度, post 嗰條友叫jimmyhk, 大家睇個名就知好明顯唔係我本人啦!

睇返篇文, 呀jimmyhk先生都非常之咁有手尾, 除咗啲圖之外, 基本上連Subjuct, 內文全部野都一字不漏咁抄過去, 幾細心.

其實我唔介意我嘅文章出現係其他地方(自己又唔係話真係寫得好好, 因為我都係想同網友分享野啫), 但可唔可以講返個出處呢?

jimmyhk先生, 有緣睇到嘅話, 下次識得點做啦? OK ?

被盜文章Link:http://www.iphone.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=10928&h=1&bpg=1&age=0

  stanza 1


管理項目

Information

發表迴響

