一個有問題嘅Paid App – VideoUp for Facebook (半解決)

31 07 2009

Paid App: VideoUp for Facebook
17 Jul: US 0.99

唔知大家會唔會買依個 App, 如果大家打算買依個App嘅話就唔好買住, 因為我今日買咗, 發現當我 Upload Video 嘅時候會出現 Error Message.

我會 report 比個 developer 知, 睇吓佢點覆先.

(不設下載Link 直到佢攪掂為止)

1 Aug: 話說我 upload 完 Video,個 App 就彈個 Message 比我話 Upload Error 啦!但點知返到屋企一睇,條片居然係 Facebook 度出現咗。咁我就真係唔知咩問題嘞。咁我聽日打算試多一次,有咩更新再同大家匯報。


管理項目

Information

2 responses

31 07 2009
Janet

HI~
我有聽你講用twitter
但我一d都唔識用呀….
可唔可以教下我????
thx~!!!

31 07 2009
sidxx

冇問題!有咩隨便問啦

發表迴響

